Nasz zespół

Nasz zespół

Zespół Haldu zawsze gotowy do działania

Podczas rekrutacji i selekcji fachowców do pracy w branży budowlanej, technicznej i motoryzacyjnej wszystko opiera się na osobistym i profesjonalnym kontakcie z zespołem Haldu Groep. Zespół ten tworzą bardzo różnorodni specjaliści. Pokrótce ich tutaj przedstawiamy. Kliknij na wybraną osobę i zobacz dane do bezpośredniego kontaktu z nią.

Twój osobisty koordynator

Osobisty kontakt na placu budowy, lecz także indywidualny kontakt z własnym koordynatorem, dzięki czemu komunikacja przebiega w sposób jasny i szybki. To wzmacnia Twoje zadowolenie jako pracownika… doświadcz tego sam w Haldu Groep!

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zadaj pytanie

Wszystko zawsze właściwie zorganizowane

  • Opieka indywidualna

    Od zapoznania się aż po pierwszy dzień pracy i ocenę końcową w ramach danego projektu.

  • Terminowa wypłata

    Dostajesz pieniądze co tydzień idealnie na czas.

  • Wyszkolenie specjalisty

    Haldu wyszkoli Ci na certyfikowanego specjalistę.

  • Najlepsi zleceniodawcy

    Za pośrednictwem Haldu pracujesz dla firm z najwyższej półki. To świetna sprawa dla Twojego CV!

     

Haldu Team

Dział rekrutacji i koordynacji

Donna Kaal

Donna pracuje od 2008 r. w Haldu Groep i jest najdłużej pracującą w firmie koordynatorka. Już od dziewięciu lat współpracuje z nami, więc wie dokładnie jak sprawy się mają w organizacji. Dzięki długoletniemu dośwadczeniu, znajomości i oddaniu swojej pracy, wie wszystko na temat rekrutacji i selekcji – innymi słowy o znajdowaniu, wiązaniu i łączeniu naszych pracowników. Ponadto używa swojego doświadczenia i wiedzy do przyuczania nowych współpracowników wewnątrz Haldu Groep, dzięki czemu mamy dobry, ciężko pracujacy dział rekrutacji i selekcji. Praca jest jej pasją co widać i słychać w każdym jej działaniu. Ma nie bez powodu świetne relacje z pracownikami oraz współpracownikami.

Carmen Thijssen

Nie ściemniać, a działać – to domena Carmen. Jeśli jest ktoś, kto wie jak zabrać się do działania, to jest to na pewno Carmen. Jesteśmy dumni, że jest ona częścią naszego zespołu rekrutacji i selekcji. Poprzez swoją wyjątkową osobowość, wie jak przekonać nowych kandydatów do współpracy. Jak już raz zwrócisz jej uwagę, nie zaprzestanie działań byś rozpoczął dla niej pracę i był z niej zadowolony. Nie istnieje dla Carmen słowo „Nie” i dąży wciąż do celu.

Britt van Doorn

Britt nigdy się nie poddaje i nic nie jest w stanie wyprowadzić jej z równowagi. Jej postawa i chęć uczenia się sprawia, że jest ona niezastąpioną koordynatorką na dziale rekrutacji i selekcji. Jest zawsze gotowa do pomocy swoim pracownikom i nigdy nie ucieka przed problemami. Dzięki jej długoletniemu doświadczeniu w branży restauracyjnej, wie jak zabrać się do działania. Te doświadczenie idealnie wykorzystuje w pracy koordynatorki. Britt potrafi wczuć się w sytuację pracowników i wie dokładnie jak im pomagać w załatwieniu wszelkich spraw.

Sjaron Jenneskens

Dzięki swojemu doświadczeniu jako pedagog, Sjaron potrafi w pełni wczuć się w potrzeby kandydata. Aspekt społeczny jest tym co ją aspiruje, dlatego idealnie pasuje do działu rekrutacji i selekcji. Chętnie buduje ona wieź ze swoimi pracownikami, a dzięki swej empatii i umiejętności słuchania stara się zapewnić nowym kandydatom idealną pracę. Ze swoim dociekliwym podejściem nie cofa się przed niczym i w krótkim czasie zdała kurs SEU, dzięki któremu jeszcze lepiej wykonuje swoją pracę.

Patrycja Ziołkowska

Stworzenie jasnej i klarownej współpracy z Polskimi pracownikami uważa Patrycja za najważniejsze w swojej pracy. Ponieważ sama pochodzi z Polski, wie, jak trudne potrafi być komunikowanie się w obcym języku. Jej celem jest instruowanie zatrudnionych we właściwy sposób, by uniknąć nieporozumień oraz, by każdy pracownik wiedział czego może się spodziewać i czego od niego się oczekuje. Nie tylko pozostawia ona dobre pierwsze wrażenie o Haldu Groep, lecz daje pracownikom poczucie zrozumienia, czują oni zaufanie i wiedzą, że zawsze mogą liczyć na jej pomoc.

Victoria Hagiu

Victoria jest najnowszym dodatkiem do zespołu Haldu Groep. Ona pochodzi z Rumunii i jako trener pracy będzie miała głównie kontakt z naszymi rumuńskimi rzemieślnikami. Pomimo tego, że Vicky od tak dawna nie pracuje w Haldu Groep, uważa, że różnorodność jej pracy jest zbyt szalona. Dla Vicky jest to obecnie największe wyzwanie, aby być wsparciem i schronieniem dla jej rzemieślników. Co więcej, żadne wyzwanie nie jest zbyt szalone i zawsze dąży do jak najwyższego poziomu. Vicky ukończyła studia inżynierskie na poziomie licencjackim i magisterskim.

Nik Sanders

Entuzjazm, siła przekonywania i optymizm to słowa, które pasują do Nika. Pracuje on jako rekruter i dzięki wyżej wymienionym cechom jest w stanie przekonać wielu kandydatów do pracy w naszej firmie. Nie tylko przekazuje on swój entuzjazm nowym pracownikom, ale również współpracownikom z działu rekrutacji i selekcji. Do wykonywania swojej funkcji, potrzebny jest również spokój i opanowanie – są to również mocne strony Nika. W momentach presji w pracy, jest on osobą, która potrafi opanować stres i ze spokojem wykonać swe zadania.

Natalia Liszka

Wraz z Nik’iem, Flori’em i Veroniką, Natalia jest częścią zaspołu rekrutacyjnego. Dzięki jej pozytywnemu nastawieniu i empatii jest prawdziwym atutem dla działu, w którym pracuje. Ze względu na swoje polskie pochodzenie, Natalia doskonale porozumiewa się z naszymi polskimi pracownikami. Jej celem jest zorganizowanie ich wyjazdu od A do Z, oraz pomoc w zadomowieniu się w Holandii po przyjeździe. Ponadto Natalia dokładnie wie, jak i gdzie może rekrutować polskich pracowników. Dzięki jej entuzjastycznemu nastawieniu i radosnemu głosowi wie, jak wiązać wielu pracowników z nami, z czego oczywiście jesteśmy bardzo zadowoleni!

Veronika Ormos

W lutym zespół rektuterów powiększył się o prawdziwego eksperta językowego. Veronika porozumiewa się 5 językami: węgierskim, ukraińskim, rosyjskim, polskim i niemieckim. Również uczęszcza na kurs języka niderlandskiego, aby móc w łatwy sposób komunikować się z holenderskimi pracownikami. Dzięki znajomości powyższych języków, nie tylko potrafi ona świetnie rekrutować zainterersowanych z wielu krajów, ale także pomaga koordynatorom we wszelakich kwestiach związanych z komunikacją z zatrudnionymi pracownikami z zagranicy.

Dział sprzedarzy

Ewout Visser

Każdy problem w dziale sprzedaży jest dla niego wyzwaniem. Ewout to osoba, która dąży do osiągnięcia optymalnej sadysfakcji klienta. Zarówno dla nowych jak i obecnych zleceniodawców, kładzie on nacisk na spełnienie ich wymagań oraz życzeń. Każdego dnia, od wczesnego ranka aż do późnego wieczora jest on w trasie do klienta, pełen motywacji i entuzjazmu.

Robbert Muller

Robbert jest osobą, która nie ucieka przed wyzwaniami. Wkłada on cały swój czas i energię w pracę, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty. W mgnieniu oka zmienił on swoja funkcję w Haldu Groep i pracuje teraz jako accountmanager. Robbert rozpoczął karierę jako pracownik terenowy, który dbał o dostarczenie narzędzi oraz wytłumaczenie pracy zatrudnionym pierwszego dnia na budowie. Dzięki silnej motywacji i chęci uczenia się, rozpocznie on niedługo szkolenie, by jeszcze wiecej wiedzieć na temat swojej nowej funkcji i stać się najlepszym.

Konrad Maciorowski

W marcu 2017 roku rozpocząl pracę w Haldu Groep Konrad. Wniósł do firmy swoje kilkulenie doświadczenie w branży. Jako accountmanager kieruje się on codziennie dwoma celami: pasujące zlecenia dla pracowników oraz przyjemna współpraca. Konrad jest bardzo dobrze zorientowany w rynku pracy i potrafi szybko reagować na jego zmiany, by spełnić życzenia klienta. Jest prawdziwym networkerem i nie waha się udostępniać swojej sieci informacji, wsparcia i współpracy. Dzięki tej metodzie otrzymuje Konrad wiele uznania od klientów.

Robin van Gemert

Poprzez swoją zdecydowaną i ukierunkowaną na rozwiązania postawę, pasuje Robin całkowiecie do zespołu accountmenagerów. Stara się działać tak szybko jak to możliwe z załatwianiem powierzonych mu zadań, by wszystko było załatwione na czas. a zleceniodawca wiedział na czas, jak sprawy się mają. Codziennie inwestuje on jak najwięcej czasu w klientów, by budować z nimi jak najlepsze relacje. W ten sposób chce on stworzyć jak najlepsze relacje z pracodawcamy, by Haldu Groep było dla nich numerem 1. Cel, który Robin doskonale realizuje i jest wartościowym pracownikiem dla naszej organizacji.

Willeke Koldewijn

Zawsze uśmiechnięta Willeke jest jedyną kobietą pomiędzy accountmagagerami. Jako osoba wspierająca dział, jest ona odpowiedzialna za wszystkie administracyjne zadania, które dzięki jej pracy na czas zostają dostarczane do klientów. Jej siła? Kombinacja humoru i klarowności. Każdego dnia, pomiędzy zadaniami, dostarcza Willeke najlepsze dowcipy, przez co tworzy świetną atmosferę. Jeśli chodzi jednak o pracę, jest całkowicie poważna. Wszystko musi przebiegać poprawnie i upożądkowanie. Jeśli jej współpracownicy czegoś nie wiedzą, lub nie mają czegoś uporządkowanego, zawsze mogą liczyć na pomoc Willeke!

Administracja

Eelco Derksen

Po dwóch latach nieobecności, powrócił Eelco do Haldu Groep. Dzięki doświadczeniu zdobytemu przez niego w miedzy czasie, zapewnia on, że dział administracji może podejmować wielkie kroki w m.in. digitalizacji. Jako menadżer działu jest odpowiedzialny nie tylko za finanse wewnętrzne, ale także za prawidłowe i terminowe wypłaty dla wszystkich wykwalifikowanych pracowników, którzy pracują dla Haldu Groep na terenie całej Holandii. W weekend działa Eelco aktywnie jako trener drużyny piłkarskiej swojej córki i syna. Gdy znajdzie wolną chwilę uwielbia jeździć na swoim rowerze górskim.

Marleen Bergervoet

Dzięki dokładnemu i zorientowanemu na rozwiązania kontrolerowi finansowemu asystent należy do tej samej kategorii. Znaleźliśmy ich w Marleen Bergervoet! Dzięki bezpiecznemu i lojalnemu charakterowi jest to mile widziane wzmocnienie dla działu i zapewnia, że kierownictwo otrzymuje na czas prawidłowe informacje. Marleen wcześniej pracowała jako asystent naszego kontrolera Eelco w przeszłości, co tylko usprawnia współpracę. Marleen ma również czas na płynność i przypomina naszym klientom o swoich zobowiązaniach finansowych.

Demi Nillessen

Każdy kontroler finansowy potrzebuje czasem pomocy we właściwym czasie. Dobry asystent jest wtedy wart swojej wagi w złocie. Dzięki dokładności i punktualności pracy Demi jest osobą, na której my i ty zawsze możemy liczyć. Ze względu na jej precyzję i lojalność jest niezastąpiona i niezbędna w administracji.

Tilly Ariëns

Tilly to najnowszy dodatek do administracji. Jako menedżer nagrody Tilly odpowiada za całkowite przetwarzanie czasu. Zapewnia także wynagrodzenie wszystkich naszych pracowników i organizuje faktury dla klientów. Ponadto Tilly jest liderem projektu nowego pakietu oprogramowania, który musi zostać wdrożony, dlatego wprowadzenie kart graficznych powinno być jeszcze łatwiejsze. Tilly ma nadzieję, że w nadchodzącym okresie będzie w stanie wykonać całą pracę w dziale administracyjnym tak skutecznie, jak to możliwe, a tym samym wnieść pozytywny wkład do Haldu Groep.

Steffie Janshen

Dział administracji posiada trzy asystentki administratora, jedną z nich jest Steffie. Wraz z Audrey i Renate jest odpowiedzialna za cotygodniowe przetwarzanie, sprawdzanie i wypłacanie wynagrodzeń naszych pracowników. Jej siła charakteryzuje się trzeźwością i odpornością na stres, co oznacza, że zawsze udaje się jej stworzyć spokój w dziale administracji, nawet w dni, kiedy obciążenie pracą jest wyższe niż zazwyczaj. Steffie jest najlepszym sportowcem w pracy oraz poza nią. Jako profesjonalna siatkarka ma prawdziwą mentalność zwycięzcy i nie poddaje się bez walki. Te cechy osobiste można również zobaczyć w jej pracy. Każdy z ponad 400 pracujących w Haldu Groep mężczyzn otrzymuje dzięki niej punktualne wynagrodzenie każdego tygodnia.

Renate Snellink

Co to jest administrator listy płac bez jej asystentów? Renate, jak Steffie i Audrey, jest jednym z asystentów Tilly, który zajmuje się również sprawdzaniem i przetwarzaniem transakcji płacowych, fakturowaniem naszych klientów oraz terminową i poprawną wypłatą wynagrodzenia wszystkich naszych pracowników. Renate wyjaśnia, dlaczego jej praca sprawia tyle radości. Atmosfera w dziale jest bardzo dobra, pomimo niekiedy dużego obciążenia pracą. Uwielbia różnorodność w pracy, żaden dzień nie jest taki sam.

Organizacja wewnętrzna

Angelique van Hal

Organ regulacyjny naszej organizacji w najbardziej pozytywnym tego słowa znaczeniu. Zarówno prywatnie jak i zawodowo, jest Angelique wsparciem dla naszego dyrektora Hansa van Hal. Tam, gdzie inni zaczynają myśleć o możliwym problemie, ma Angelique rozwiązanie na wyciągnięcie ręki. Organizacja wewnętrzna jest z nią w dobrych i pewnych rękach. Ona również uczestniczy cotygodniowo w spotkaniach kierownictwa.

Sharon Kesseler

Na Sharon możesz zawsze liczyć. W naszej organizacji zajmuje się wszystkim co ma związek z obliczeniami. Na przykład z raportami chorobowymi i związanymi z nimi zasiłkami chorobowymi, emerturami oraz CAO. Ona również umieszcza kropkę nad “i” w korespondencji z naszymi pracownikami tymczasowymi oraz oficjalnymi instytucjami. Sharon ma również kontakt z organami kontrolnymi, które sprawdzają, czy wszystko odbywa się prawidłowo i zgodnie z zasadami. W połączeniu z Angelique jest filarem wewnętrznej organizacji i zapewnia usprawnioną współpracę na co dzień.

Lars van Bergen

Lars jest odpowiedzialny za wszystko, co ma związek z marketingiem i komunikacją w Haldu Groep. Oprócz tekstów dotyczących wolnych miejsc pracy, strony internetowej i różnych kanałów mediów społecznościowych, na których działamy, Lars zrobi wszystko, co w jej mocy, aby jeszcze bardziej wprowadzić Haldu Groep na rynek. Zarówno dla klientów, jak i pracowników. Bo przecież jesteśmy tam dla personelu. Lars jest społeczny i ma dobrą i szczerą komunikację w najwyższym priorytecie. Ciekawostka: Lars gra na gitarze w zespole metalowym.

Inge de Schouwer

Od recepcjonistki do planistki zakwaterowania. W Haldu Groep wszystko jest możliwe, także dla Inge. Jej ambicje i cechy pasują bardziej do organizowania, planowania i rezerwowania kwaterunków, dzięki czemu znajduje się teraz na właściwym dla siebie miejscu w firmie. Wraz z Imke jest ona odpowiedzialna za mieszkania dla naszych zagranicznych pracowników. Starają się razem, by wszystko było na najwyższym poziomie, a pracownicy mogli poczuć się w Holandii jak u siebie.

Imke Hoefakker

Imke i Inge pracują codziennie, aby znaleźć zakwaterowanie dla naszych zagranicznych pracowników. Najlepszą rzeczą w pracy Imke jest sprostanie każdemu pracownikowi co tydzień. A potem najlepiej w sąsiedztwie jego pracy w stosunku do przejechanych kilometrów. Ostateczna atrakcja odbędzie się w piątek po południu około 16:30. Kiedy wszystko jest gotowe, Imke wraca do domu z najwyższym uczuciem.

Freek Peters

Freek jest naszym najnowszym account managerem w dziale mieszkaniowym. Jego najważniejszym zadaniem jest zapewnienie odpowiednich miejsc zakwaterowania dla naszych zagranicznych pracowników. Ponadto sprawdzenie aktualnych lokalizacji mieszkań i naszych stałych domów jest również częścią jego obowiązków zawodowych. To miłe wyzwanie, ale z jego doświadczeniem entuzjazmu Freek nie unika tego wyzwania.

Erika Egelie

Erika zajeła pierwotną posadę Inge, co czyni ją naszą recepcjonistką. Erica nie była obca dla Haldu Groep, gdy zaczynała pracę. Mianowicie w 2014 roku odbywała ona staż na dziale koordynatorów. Z jej dyplomem jako sekretarka, wesołym nastawieniem oraz entuzjastycznym podejściem do pracy, jest ona perfekcyjną recepcjonistką. Bardzo cieszymy się, że postanowiła wrócić do Haldu Groep. Często ją usłyszysz oraz zobaczysz, ponieważ jej zadaniem jest odbieranie telefonów, przyjmowanie gości, zamawianie odzieży roboczej, dbanie o codzienny rozkład dnia oraz planowanie kursów VCA dla pracowników.

Ankie Nillesen

Dzięki Ankie cieszymi się codziennie pięknym biurem. Ona co tydzień dba o wnętrze, przez co możemy każdego dnia pracować dla Ciebie w zadbanym i przyjemnym miejscu.

Pracownicy terenowi

Tom van Alfen

Oprócz regularnych spraw, takich jak coaching i wsparcie w różnych projektach w Holandii, Tom jest absolwentem Safety Expert. Wraz z pojawieniem się Toma możemy przenieść naszą organizację na wyższy poziom, aby nasi klienci i pracownicy mogli wykonywać swoją pracę jeszcze bezpieczniej i lepiej. Podobnie jak jego koledzy, Tom jest łącznikiem pomiędzy pracownikami i biurem poprzez codzienne wizyty w projekcie. Jest on osobą szybko zauważającą najmniejsze problemy i zajmuje się ich rozwiązaniem zanim staną się dużym kłopotem. Zajmuje się on również dostarczaniem na budowę ubrań i narzędzi dla naszych pracowniów.

Xander Verhoeven

Ten wesoły ranny ptaszek codziennie rano pokazuje się na różnych projektach. Pełny zapału i optymizmu udziela wskazówek nowo zatrudnionym, dostarcza narzędzia i ubrania, rozmawia ze zleceniodawcami oraz pracownikami o postępach w pracy. Xander ma dużą wiedzę o pracy w budownictwie. Stawiał i rozbierał on kiedyś rusztowania na budowie, gdzie wiele nauczył się o tej branży. Również posiada on doświadczenie z innej dziedziny – przez 3 lata pracował na lotnisku Weeze, dzięki czemu świetnie opanował język niemiecki. Przez to jest Xander w stanie bardzo dobrze komunikować się z zagranicznymi pracownikami.

William Westdorp

Przez 6 lat był William wizytówką Haldu Groep na wielu projektach, gdzie pracował jako stolarz budowlany. W październiku 2016 dołączył on do naszego wewnętrznego zespołu jako pracownik terenowy. Codziennie jeździ na budowy, by pomóc pracownikom w rozpoczęciu pracy na nowej budowie oraz dostarczyć narzędzia. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jako stolarz, jest William idealnym partnerem do rozmów dla wykonawców oraz pracowników, którym służy on co dzień pomocą i dobrą radą na temat pracy. Ponadto nie boi się on zakasać rękawów i własnoręcznie pokazać na budowie jak wykonać dane zadanie, czy po prostu pomóc naszym praconikom.

Nick Hendriks

Nick jest najmłodszym wiekiem oraz stażem zatrudnionym na dziale pracowników terenowych. Tak jak Xander, Wiliam i Tom wstaje on codziennie wcześnie rano w dobrym humorze, by jeżdzić na budowy w celu dostarczenia potrzebnych narzędzii/lub ubrań pracownikom oraz wytłumaczenia nowym pracownikom wszystkiego pierwszego dnia. Doświadczenia w branży budowlanej Nick nie posiadał, ale przez swoją ciekawość i zainteresowanie budownictwem szybko pojął potrzebną wiedzę. Poza powyższą branżą, czuje się on dobrze w motoryzacji. Studiował na IVA, gdzie nauczył się wszystkiego na ten temat i poznał mentalność wykwalifikowanych pracowników.

Dyrekcja

Danny van Hal

Danny przejął udziały firmowe swojego ojca, Hansa van Hal, w połowie 2013 r. i jest obecnie odpowiedzialny, razem ze współposiadaczem Casparem Jansen, za codzienne funkcjonowanie Haldu Groep. Wraz z całym zespołem Haldu chce być niezawodnym partnerem w zakresie usług personalnych, aby podnieść organizację na jeszcze większą skalę i zająć wiodącą pozycję w branży budowlanej, inżynieryjnej i motoryzacyjnej. Jakość i niezawodność są jego zdaniem ważnymi filarami, na których można budować firmę.

Caspar Jansen

Bycie najlepszym dostawcą usług personalnych i utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami oraz nawiązywanie nowych relacji – to wyzwania biznesowe Caspara. Szuka on każdego dnia nowych możliwości do jeszcze skuteczniejszej i wydajniejszej współpracy, by jak najbardziej odciążyć klienta. To wszystko oczywiście we współpracy ze swoim nowym partnerem z Haldu Groep, Dannym van Hal.

Hans van Hal

Hans odstąpił od swoich akcji w połowie 2013r. Nie oznacza to jednak, że pożegnał się z Haldu Groep. Jako konsultant w tle wciąż ma codzienny kontakt z organizacja, pracownikami i innymi relacjami. Oczywiście asystuje on kierownictwu oraz zespołowi zarządzającemu swoją radą i działaniem w swój własny, inspirujący i charakterystyczny sposób, na który organizacja liczy jeszcze przez wiele lat.